2014-2015 KYK Burs Başvurusu Yapmak için TIKLA

KYK bursları başvuru ekranına hoşgeldiniz.

2014-2015 burs kredi başvuruları henüz başlamamıştır..2014-2015 burs başvuruları başladığında başvuru ekranı aktif olacaktır

2014-2015 Burs/kredi başvurularının önümüzdeki günlerde başlaması beklenmektedir..
2014 kyk Burs başvuruları için kesin tarih henüz açıklanmadı.Burs başvurularının tamamlanmasının ardından burs ve kredi almaya hak kazanan öğrenciler burs ve kredi ödemelerini 2015 Ocak ayı itibari ile alabilecektir..burs kredi başvuruları başladıgı zaman başvuru linkleri aktif olacaktır..

Yurt içi burs başvurusu sözleşmesi için tıkla

2014-2015 ÖĞRETİM YILINDA YURT İÇİNDE YÜKSEK ÖĞRENİM PROGRAMINA GİRMEYE HAK KAZANAN ÖSYM,ARA SINIF,ÖZEL YETENEK,YÜKSEK LİSANS-DOKTORA,EK KONTENJAN ÖĞRENCİLERİNİN KREDİ/BURS MÜRACAATI İÇİN TIKLAYINIZ

KYK Burs başvuru işlemlerini takip için buraya tıklayarak kontrol edebilirsiniz.

Burs başvuru ekranı için tıkla

YURTDIŞI VE KIBRIS BURS BAŞVURU İÇİN BURAYA TIKLA

2014 -2015 ÖĞRETİM YILINDA YURTDIŞINDA YÜKSEK ÖĞRENİM PROGRAMINA GİRMEYE HAK KAZANAN ÖSYM,ARA SINIF,ÖZEL YETENEK,YÜKSEK LİSANS-DOKTORA,EK KONTENJAN ÖĞRENCİLERİNİN KREDİ/BURS MÜRACAATI İÇİN TIKLAYINIZ

burs kredi başvurularında ilk gün ile son gün başvuru arasında hiç bir avantaj ve fark yoktur. Son güne kalırsanız sistemin kilitlenmesi ya da çökme ihtimali olabilir..ilk günlerde de yoğunluktan sisteme giriş yapamayabilirsiniz..

Yorumlar

öğrenim kredisi alıyodum bu sene okulum itmesi gerekrken 1 yıl u

öğrenim kredisi alıyodum bu sene okulum itmesi gerekrken 1 yıl uzadı. kredi bitiş tarihi 30 eylül olarak yazıyo bu senede kredi alırmıyım yoksa tekrar başvurmam gerekir mi ??

ne zaman baslayacak bu burs

ne zaman baslayacak bu burs yaaa

Başvuru tarihi ne zaman?

Arkadaşlar ek tercihlerde üniversteye yerleştim kyk yurtlarına nase zaman başvuracam acil yardım edermisiniz

yapacağıniz işi kyk

Bu gidişle burs-kredi başvurusu ancak seneye başlar....

burs

BAŞLASIN ARTIK BURS BAŞVURUSU!

Eylül ekim kasım aralık toplu

Eylül ekim kasım aralık toplu verilecek diye duydum doğru mu bilen varsa

okul bitcek

okul başladı yarı yıl gelcek biz daha başvuru yapıcazda onlar acıklancakta biz parayı cekicezde ohoo daha cok bekleriz ne anlamı kaldı bu bursun ihtiyacı olanlar o zamana kadar ne yapcak peki

millilik bursu

s.a arkadaslar ben milli sporcuyum 5 senedir güreş yapıyorum 2011de milli sporcu oldum basvuru için napıcam hiç bildigim birşey yok bana yardımcı olumusunuz lütfen ve burs kayıtları nezaman başlıcak hergün bakıyorum ama oldum yerde sayıyorum nezaman kayıt başlıcak

Belli Oldu

Ek tercihler belli oldu en sonunda ek tercihten yerleştim :D

tebrik ederim :)

tebrik ederim hayırlı olsun :) inş şu burs başvuruları başlar da biz de rahat ederiz...

surekli burayi takip etmekten yoruldum

yeter kyk...baslasin artik su basvuru suyu cikti cunku...

Kyk başvurusu için yardım

Bu hafta başında burs başvurusu başlandı diye duydum. Ama bir türlü başvuru belgesini göremedim. Net bi tarih var mı biri bilgilendire bilir mi???

burs

arkadaslar bızım okulda bazı arkadaslar yapmıs kyk burs basvurusunu ama bende sızın gıbı yapamıyorum bı bılgı verın.!

başvuran arkadaşlarına

başvuran arkadaşlarına sorabilir misin nasıl yaptıklarını?

burs baş vurusu ne zaman bir

burs baş vurusu ne zaman bir tarih verin

burs

ne zaman başlayacak bir bilgisi olan var mı

Ekimin ilk haftasi

Ekimin ilk haftasi baslayacakmis ya da bayramdan sonra

ne zaman başlayacak bu kyk

ne zaman başlayacak bu kyk bursu ya

ben öğrenim kredisi alıyorum

ben öğrenim kredisi alıyorum 2.senem oldu bu sene. krediyi bursa çevirebilir miyim dilekçe göndersem

Öğrenci kredisi hükümetin umrundamı

Öğrenci kredisi hükümetin umrundamı.Devleti yönetenler düşmüş koltuk derdine
Cumhur başkanı kim olacak onun yerine kim bakacak.Cumhur başkanı kürsüde dünyaya haykırdı.Falan filan.yandaşlarıda iki torba kömürünü iki torba makarnasını aldı.Kim düşünür öğrencileri herşey güllük gülistanlık.

1. ve 2. Sınıfların Burs tarihleri farklı mı ?

1. ve 2. Sınıfların Burs tarihleri farklı diyorlar doğrumu ben 2. sınıf öğrencisiyim geçti diyorlar tarihler böyle bir şey var mı? Babam vefat etti mağdur durumdayım.

ya burs başvuruları bittide

ya burs başvuruları bittide benim mi haberim yok ne bursmuş arkadaş başlamak bilmedi

BURS VE KREDİ

Ne ek tercihlerin zamanı belli ne kredi burs'un bu nasıl bir yer TÜRKİYE de ögrenci olmak suçmuş bunu ögrettiler bize

kesinlikle katılıyorumm.

kesinlikle katılıyorumm.

BURS VE KREDİ

Bu günlerde başlar

BURS VE KREDİ

Bu günlerde başlar

burs başvurusu için tıkla

burs başvurusu için tıkla yerine bastığımda sayfa açılmıyor acaba herkeste mi öyle yoksa sadece bende mi ?

AYNEN ÖLE KARDEŞİM BENDE

AYNEN ÖLE KARDEŞİM BENDE BASIYORUM AMA SAYFA ACILMIYOR

herkeste aynı..

herkeste aynı..

Ne zaman baslıcak burs

Ne zaman baslıcak burs başvurusu haberı olan var mı

kyk burs

neden bu basvurular baslamiyor ya baslamadi baslamadi diyorlar birgun bi bakacaz basvurular bitti denilecek bizde oyle ortada kalacagiz

kyk ve vgm bursu

kyk ve vgm bursu aynımı değilmi arkadaşlar

kyk ve vgm bursu aynı mı

kyk bursu ,başbakanlık bursu olarak bilinen gençlik ve spor bakanlıgına baglı kyk kredi yurtlar kurumu tarafından verilen geri ödemesiz burstur.

vgm bursu ise vakıflar genel müdürlüğü tarafından verilen vakıf bursudur

Ya burs kayıtları ne zaman

Ya burs kayıtları ne zaman başlayacak okulu yarıladık burs kayıtları hala başlamadı başlasın artık bizde rahatlayalım siz KYK kurumu olarak'da rahatlayın zaten kimi ailemizin durumu iyi değil mesela benim ailemin durumu pek iyi diyemem KYK kurumuna güvenerek okuyoruz okul harçlığımı verir diye ama oda burs başvurularını başlatmıyorsunuz şimdi biz okuyan öğrencilere yardımcı olun artık KYK kurumu

burs

Burs başvuruları ne zamn olack ¿ güya 29 unda son bulacaktı başvurular ama daha başvurular bile yapılamadı...

kyk burs

Arkdslr burs basldmi habrnz varmi

burs başvuru ne zaman

burs başvuru ne zaman başlıcak daha belli değil mi ya..

2014-2015 kredi/burs

2014-2015 kredi/burs başvuruları başlamadı değil mi????? Ne zaman başlayacak bilgisi olan var mı

burs

hem vgm hem kyk burslarına başvurulabiliyor mu

Bura

Burs/Kredi Başvuruları ne zaman başlayacak lütfen bir bilgi verin

burs

hem vgm hem kyk burslarına başvurulabiliyor mu

arkadaşlar bana geçen yıl

arkadaşlar bana geçen yıl kredi çıktı maalesef almak zorunda kaldım acaba bu yıl tekrar başvursam burs çıkıp kredi borcunun silinme ihtimali var mı

canım kredi aldıysan tekrar

canım kredi aldıysan tekrar başvuru yapamıyorsun yani burs çıkma ihtimali yok ve asla kredi borcun silinmez.

kyk burs

üniversitenin verdiği bursa başvuru yapmak kyk burs başvursu yaparken sorun teşkil eder mi yani bursun gelip gelmeme olasığı var mıdır?

burs basvurusu basladı mı

burs basvurusu basladı mı geçti mi yoksa geç mi kaldık bilen varmı?

bu burs ne zaman başlıyo bi

bu burs ne zaman başlıyo bi bilgi verirsenize

vgm bursu

vgm bursu karşılıksızdır arkadaşlar

BURS

arkadaşlar bn sımdı vgm bursu ıcın form dolduracağım ama kyk ıcınde başvuru yapıcam eger ıkısıde çıkarsa ıkısınıde alma gıbı bı hakkım olur mu ? tam anlayamadım yardımcı olursanız sevınırım

meb bursu

Arkadaslar ben meb bursu kazandim ama bundan sonraji aşamada ne yapacagimi bilmiyorum yardimci olabilir misiniz

burs

Burs başvuruları bitti mi

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Son yorumlar